Veelgestelde vragen
Artikelen
- Ik kan het product dat ik zoek niet vinden op de website
Bel ons: wij helpen u graag, ook als het om artikelen gaat die wij niet standaard in ons assortiment hebben opgenomen. - Is de kwaliteit van jullie producten gewaarborgd?
Visser & Visser heeft alleen A-producten in het assortiment, waarbij wij instaan voor de kwaliteit. Hierdoor kunnen wij ruime garantievoorwaarden aanbieden. - Geeft Visser & Visser garantie op de geleverde artikelen?
Visser & Visser heeft alleen A-producten in het assortiment, waarbij wij instaan voor de kwaliteit. Hierdoor kunnen wij ruime garantievoorwaarden aanbieden. - Hebben jullie ook speciale acties?
Jazeker: onze actieproducten vindt u op de homepage. Wanneer u zich aanmeldt voor de nieuwsbrief, dan houden wij u graag op de hoogte! - Ik ben een particulier, kan ik ook bij jullie bestellen?
Hoewel Visser & Visser zich primair richt op bedrijven, kunnen particulieren ook bij ons bestellen. Hou er echter wel rekening mee dat prijzen exclusief BTW zijn aangegeven.
Betaling
- Hoe kan ik betalen?
Dat kan op veel verschillende manieren. Kijk bij betaalmethoden voor meer informatie. - Kan ik ook op rekening betalen?
U kunt voor levering op rekening een verzoek indienen via e-mail of telefoon. Wij vragen daarbij om een uittreksel van uw inschrijving bij de Kamer van Koophandel. De beoordeling van uw aanvraag kan enige tijd in beslag nemen. - Ontvang ik naast de orderbevestiging ook een factuur?
Klanten met een account ontvangen na de bestelling een orderbevestiging, zij ontvangen na levering een factuur. Geen account? Dan ontvangt u ook na de bestelling en betaling een orderbevestiging. Zodra er geleverd is, sturen wij u de definitieve factuur toe.
Retourneren
- Kan ik de spullen retourneren?
Ja, als een artikel defect, verkeerd of te veel geleverd/besteld is, kunt het retourneren. Dit geldt niet voor artikelen die speciaal voor u zijn besteld of gemaakt. Zie onze retourprocedure. - Kan ik de artikelen uitproberen voor aanschaf?
Jazeker, via onze verkoopadviseurs kunt u een groot aantal producten uitproberen voor aanschaf. Ook hebben wij een uitgebreid verhuurprogramma, zodat u producten uitgebreid kunt testen voordat u tot aanschaf over gaat. - Het door mij bestelde product blijkt bij aflevering te zijn beschadigd, wat nu?
In dat geval kunt u het artikel uiteraard retourneren. Zie onze retourprocedure.
Verzending
- Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten hangen af van de grootte van de bestelling en de omvang van het pakket. Kijk voor meer informatie bij ‘verzending binnen Nederland’. - Wat is de status van mijn zending?
Wanneer u contact met ons opneemt, geven wij u graag een indicatie. - Kan ik ook afhalen?
Uiteraard is dat ook mogelijk. Kijk voor meer informatie bij ‘afhalen’. - Wat is de levertijd van jullie producten?
Dit verschilt per product. De meeste producten hebben wij op voorraad. Bestellingen die u voor 15.00 uur plaatst, worden de volgende dag geleverd. Gaat het om producten die speciaal voor u besteld moeten worden, de printservice of grote producten, dan houden wij u op de hoogte van de levertijd. - Hoe laat ik mijn bestelling op een ander adres bezorgen?
Wanneer het afleveradres afwijkt van het factuuradres, kunt u dit bij de laatste stap in het bestelproces aangeven. - Wij zijn niet in Nederland gevestigd. Kunnen wij ook bij jullie bestellen?
Ja, Visser & Visser levert ook in de Benelux en Frankrijk. Kijk voor meer informatie bij verzending buiten Nederland.
Onderhoud en kalibratie
- Kan ik voor onderhoud, reparatie of kalibratie van meetapparatuur bij Visser & Visser terecht?
Jazeker: voor onderhoud, reparatie of kalibratie van meetapparatuur bent u bij Visser & Visser aan het juist adres. U kunt via de website het onderhoud of reparatie zelf aanmelden. - Is Visser & Visser gecertificeerd voor het uitvoeren van keuringen en onderhoud?
Onze medewerkers zijn goed opgeleid en beschikken over de juiste certificaten om (NEN-3140) keuringen op meetapparatuur en (Industrial Scientific) gasdetectoren uit te kunnen en mogen voeren. De kennis wordt up-to-date gehouden door deelname aan cursussen bij gerenommeerde fabrikanten als Spectra, Topcon, Hatech Gasdetectie en Nestle.
Onderdelen
- Een onderdeel van mijn product is defect. Kan ik een nieuw onderdeel bestellen?
In veel gevallen is het mogelijk om een onderdeel te bestellen. Staat het betreffende onderdeel niet op de webshop? Neem dan contact met ons op, dan helpen wij u graag.
Kwaliteit
- Ik heb een klacht. Waar kan ik daarmee terecht?
Vervelend dat er iets niet goed is gegaan. Toch zijn wij blij met klachten, omdat we daarmee ons proces verder kunnen verbeteren. Wij werken met een klachtenprocedure volgens ons ISO 9001:2015 managementsysteem. Als u contact opneemt met onze klantenservice helpen wij u graag verder.
- Mijn vraag staat er niet bij, waar kan ik die stellen?
Voor vragen kunt u altijd contact met ons opnemen via het U kunt natuurlijk ook bellen naar: (076) 541 5073.